tisdag 30 juli 2013

Uppladdning inför dagens utmaning!

Idag ska jag faktiskt äta på min lunchrast på jobbet för första gången på länge...


För kan behöva lite energi, sedan tänkte jag prova mina kontrasthöjjande glas på nya solglasögona...


För idag lämnade jag över nykeln till beredskapsbilen (= inte min tur förrän om 5 veckor) och i bagaget så hade jag cykeln med mig till jobbet! 


Har skissat lite på eventuella val av omvägar hem, då jag inte tänkte ta kortaste vägen hem... 

Så kan blir allt mellan 50-100km idag men tanken är att göra ett snabbt pitstop hemma/passande ställe för att fylla på vätska och energi vid 50 km!

1 kommentar:

  1. Man Titanium Armature Stable Spinning Rod (1.8-Inch) - T-Shirts
    Man titanium granite Titanium Armature Stable Spinning Rod (1.8-Inch) - T-Shirts titanium pots and pans by T-Shirts · More urban titanium metallic information about this columbia titanium boots T-Shirt. T-Shirts by titanium bars T-Shirts · More information about this T-Shirts.

    SvaraRadera