fredag 12 juli 2013

Det går bra nu!

Igår lyckades jag inte bara med ett besök hos tatueraren... 



(bild på färdiga motivet kommer så fort den läkt)

Utan "råkade" även göra ett besök på lokala cykelaffären...


... och detta är vad jag 1,5 timme senare kunde cykla hem med!


Har redan hunnit avverkar 60-70km med den och känns spontant som att detta är precis min typ av träningsform, då den går att applicera mer som transportmedel/vardagsmotion snarare än att springa tills man stupar och knappt komma längre än ett varv runt stan!


Ikväll firar jag mjukstarten av sommarens semester (har bara 1 vecka denna omgång sen beredkspa på jobbet följt av en utlandssemester!) med AW-buffé i goda vänners lag på en av stans krogar!



Hoppas ni får en trevlig fredag och start av helgen!

2 kommentarer:

  1. Men nog är det väl TYPISKT!! Ska DU gå och köpa cykel före MIG???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, finns ingen tid att förlora? Skyller ALLT på min polare :P *visslar oskyldigt*

      Radera