fredag 25 januari 2013

Bulkar jag verkligen?

Vet inte riktigt vad som hänt, men sen förra veckan bytte jag näringstajmning där jag äter ännu tajtare men fortfarande samma kalorier som innan. Sen äter jag väldigt mycket mer snabba kolhydrater på träningsdagarna...


Det ser nämligen ut som att jag denna vecka tappat i vikt, alltså snittvikten är på väg nedåt istället för uppåt! (till höger ser ni snittvikt utslaget på senaste 7 mätningarna)

Det är väl dock lite tidigt att säga något om det är så att jag helt enkelt räknat fel på mitt TDEE och rentav måste öka mitt snittintag av kalorier något för att hamna på kcalöverskott...

Eller om det helt enkelt bara är dessa svägningar jag så fint skrev om tidigare i veckan:

Time will tell, ikväll tänker jag hur som helst inte spara på krutet för jag firar att jag på pappret är ett år närmare pension!


Ha en trevlig fredag allesammans!

4 kommentarer:

  1. Födelsedagsbarn? GRATTIS :D

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen o tack för en bra, informativ och trevlig blogg! :-)

    SvaraRadera