lördag 12 januari 2013

Dagens kost





Dagens kost är inte svår att sammanfatta...

Före & efter träning skedde som vanligt på helg helt fastande mage så då är det bcaa, kreatin & koffein som åker in i kakhålet!

Vad som sedan komma skall, är en regelrätt födelsedagsfika-buffé?
  • 8 bitar smörgåstårta (antagligen runt 1kg, åt iaf 1/4-1/5 av tårta nr 1 som vägde 3kg)
  • 5 finska smördegskakor fyllda med plommon
  • 3 bitar saffransbröd.
  • Två grabbnävar winegummi, 1 näve hemkola och en 10-15st olika sorts kolor (jag sista bilden är lite av papperna jag lämnade som spår)
  • Ett par glas söt läsk & saft.

Totalt:
Haha, skulle inte tro det :D

Kommentar:
Ätfönstret idag blev ju lite udda, för tog min första godisbit strax innan klockan två och den sista åkte nog ner nångång efter kl 16.00...

Konstigt nog så reagerade inte kroppen som den brukar på en så stor mängd sött (mer än att jag inte kunde sluta äta på plats), för jag var helt klart nöjd när vi åkte ifrån kalaset och alltså ej stoppat i något mer i kakhålet sen dess!

Price the lord for the gift called intermittent fasting! 

Kan tänkas bli en 24-timmars fasta denna omgång, men äter imorrn före söndagsmiddagen om det är så att hungern kryper på för måste få i mig lite mer protein imorrn så inte musklerna lossnar helt! ;)


Nu är denna bild inte så passande just idag, då jag åt för lite protein och för mycket fett för att uppfylla mitt mål för dagen.

Men tycker denna passar bra ändå, för den speglar mitt synsätt på min kosthållning dom senaste 7-8 månaderna och att jag dagar som idag kan välja att ta ett avstamp från min usprungsplan utan att egentligen påverka resultatet av mitt slutmål! :)

Ps. Smörgåstårta 1 är min skapelse! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar