måndag 7 januari 2013

Dagens kost




  • Pre-workoutmeal: 1L yoghurt med funlight.
  • Före & efter träning: 30g malto, 5g kreatin + 400mg koffein & 10g bcaa.
  • Post-workoutmeal 1: Tacopaj, två sorters kebabsås, grönsallad & rostad hembakad fralla med färskost.
  • Post-workoutmeal 2: 4 portioner rågflingegröt smaksatt med kakao, 3 röda äpplen, 250g keso smaksatt med vanlijarom och en rostad hembakad fralla med färskost och rökt skinka + en kopp te.

Totalt:
3146 kcal
178g protein
384g kolhydrater
83g fett

Kommentar:
Idag var sista gången jag försöker äta absurda mängder fibrer som sista måltid, trodde aldrig grötskålen skulle ta slut för valde att äta i den takt magen sa istället för hur jag normalt gör och sedan ligger på rygg med magknip. Pga detta blev intaget lidande, för hade tänkt äta lite mer men lägger det på morgondagens vilodag istället så slipper jag äta så pass mycket mindre som jag normalt ska göra om jag är helt "inaktiv"!

Inkasserade med andra ord ett redigt paltkoma trots att ätfönstret blev mellan kl 15.40-20.40!

I övrigt, mitt hembakad bröd blev farligt gott. Fick lite friscobrödvibbar då det nästan var lite degigt i mitten så passade verkligen perfekt att grilla det lite snabbt i ugnen! Tror jag slänger upp recept på detta påhitt framöver för var löjligt enkelt att göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar