fredag 11 januari 2013

Hipp, hipp... HURRA...

För min käre Syster som idag fyller ett år närmare pension!


Våra år tillsammans har nog haft lika många upp- och nedgångar som solen, men vi står på våra två ben och med ryggen rak... i den mån vi kan, halvt handikappade som vi är!


Här har vi kvinnan som idag vunnit VM-guld, är ingenjör (en riktig sådan), flyttade hemifrån före mig, skulle ha simmat OS 2004 (?) och mycket mycket mer...


Behöver jag liksom ens påpeka hur jävla bra hon är? Nej egentligen inte och bäst av allt, hon är inte bara min syster utan även min bästa kompis som alltid finns där oavsett väderlek!

Tack för att du finns där och när vi vi börjar bli lastgamla kan vi nog blicka tillbaka på våra liv och le stort, för vi är äkta karlssons och kommer troligen lyckas med alla uppsatta mål även om vi ska behöva kliva över lik för att nå vissa av dom! Så det där badrummet ska vi nog kunna kakla flera gånger om!?


Ha nu en riktigt grym dag och rå om dig själv (precis som planerat) så syns vi imorrn för smörgåstårte-orgien!

2 kommentarer:

  1. Kul och värdefullt att få ha ett sådant förhållande till en annan människa (syster, bror, kusin, kompis). Det är också värt att gratulera :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kunde inte sagt det bättre själv, absolut värt att fira denna vänskap extra mkt även om det inte är blodsband! :)

      Radera