torsdag 17 januari 2013

Vilodag

Ännu en vilodag har passerat och kan säga som så, hade inte gjort mycket nytta på gymmet idag ändå!

Har nog träningsvärk i alla muskler som jag tränat denna vecka och utöver dessa har jag även en grym värk i benen så antar dom få raka marklyft jag gjorde i måndags fortfarande sitter kvar i kroppen!? Härlig känsla på samma stund som det är lite smått skrämmande för vad som komma skall (kroppen har väl fått en chock av nytt träningsupplägg)


Detta hindrade dock inte mig ifrån att ta mig ut i det härliga vintervädret. för målet var...


Nämligen systembolaget, så tog en promenad runt mitt kvarter så jag iaf fick röra lite på dököttet innan lördaghens proviant införskaffades! :)


Väl hemma blev det en kanna te och lite lektyr iform av senaste buffé och en tidning jag snodde från systembolaget. Hittade faktiskt ett mycket intressant recept på ett bröd jag tror jag ska prova om tid finnes på lördag innan det vankas 25-års fest. För på söndag lär jag vara kronbakis och kanske inte läge för några utsvävningar i köket då :P

Riktigt jävla taggad inför den stundande helgen, för den kickas igång med bowling med en del av släkten, men först ska jag överleva morgondagens "tunga" böj & viktade chins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar