tisdag 1 januari 2013

Dagens kost




Skåprensningsrisotto som mja, smakade sådär jämfört med den klassiska nyårsdagen-pizzan jag brukar inta, men mättade galet bra så stod mig bra många timmar...

Innan det blev dubbel efterrätt? Vet ej vad jag ska kalla pannkaksliknande saken, men den är gjord på ägg & havregryn + smaksättning som jag toppade med jordgubbssylt & flytande honung!

Sen lyckades jag köra sönder min blender när jag skulle göra fluff, som applicerades uppe 1L yoghurt och en rejäl dos med müsli, kanel & sötningsmedel!

Totalt:
2579 kcal
189g protein
308g kolhydrater
47g fett

Kommentar:
Både ätit för lite kalorier och på tok för lite fett "ikväll", men eftersom jag räknade in ostbrickeätning på gårdagens kost som faktiskt åts "imorse" så har jag idag egentligen ätit över 4000 kcal så utslaget över dygnet så ser det alltså lite annorlunda ut mot siffrorna jag rapporterar här!

Målen som syns på bild ovan åts för övrigt mellan kl. 15.50-19.20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar