söndag 20 januari 2013

Dagens utmaning

... var först och främst att ta sig ur sängen, på grund av den ganska vitala dosen vin jag sölade i mig igår!

Men detta hindrade inte mig från att göra måste nummer ett idag, vilket var baka bröd!


Det ni ser är något jag skulle kalla fiberberikat morots-lantbröd, men osäker på om lantbröd är gjort med yoghurt som vätska men jag har å andra sidan aldrig läst ett lantbrödsrecept så who knows! ;)

Nu har jag ingen aning om hur dessa smakar, så får återkomma med rapport om jag överlever intaget av brödet imorrn!

Utmaning nummer två för dagen är att tag mig hem till min käre syster, för sen bär det av mot farsgubben för söndagsmiddag där vi ska göra lasagne... MUMS!

En annan utmaning blir nog för övrigt att välja EN (!) B&J-smak på affären, för ska nämligen inta lite glass idag för tycker jag förtjänar det då jag var så duktig och marinerad levern igår!

Hoppas ni får en trevlig söndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar