torsdag 10 januari 2013

Tips: Inspirerande träningsblogg!

Nu ska jag väl i ärlighetens namn säga att jag inte har tid att följa speciellt många bloggar i den utsträckning jag skulle vilja, men jag har ett par jag alltid tittar till och i värsta fall få sträckläsa pga min frånvaro!


Denna blogg är en av dessa och här har vi ett exempel på ett bra inlägg:


Nu finns det dock ytterliggare en anledning till varför jag läser denna, jag har nämligen fått förmånen att följa Thérèse's resa (som inte är helt olik min) redan från början så att nu kunna läsa offentligt om hennes progression i träningen och dessutom kunna få dela med mig till er av detta är ju klockrent!

Har för övrigt avverkat ett par pass med henne senaste åren och sen hon lyckats snärja en bodybuilder till pojkvän får jag nog passa mig så att jag inte är svagare än henne vid nästa gymdate för hon är inte rädd för att ta i!

Följ denna blogg om ni vill inspireras av två "träningsfreaks" (för pojkvännen Daniel bloggar också på samma adress) eller bara lära er mer om träning & kost! 

1 kommentar: