torsdag 3 januari 2013

Dagens kost



  • Preworkout: Yoghurt.
  • Före & efter träning: 30g malto, 400mg koffein + 5g kreatin & 10g bcaa.
  • Postworkoutmeal 1: Tacopaj med grönsaker + knäckebröd med färskost.
  • Postworkoutmeal 2: Födelsedagsfika: 2 små bitar sockerkaka med vaniljfyllning, 1 bit marängtårta, 1 bit bärtårta, 1 bit Fransk chokladtårta (delicato), 1 hallongrotta och 2 random kakor. Hade plats funnits hade jag toppat med sista bakverket som var chokladmuffins men sa stopp där!
  • Postworkoutmeal 3: Proteingröt med äpple.

Totalt:
3201 kcal
176g protein
374g kolhydrater
95g fett

Kommentar:
Inte helt lätt att gissa vad tårtbuffén innehöll, så gjorde en gissning i underkant då jag mest troligt tog i rejält på nyårsafton så jämnar nog ut sig på en sisådär 100 år ;)

Att jag kom in i en andra andning och fick ner proteingröten ikväll när jag kom hem var nog mer på vilja än hunger, men kände att jag behövde lite mer protein så gjorde det lätt för mig genom att damma av pulverpåsarna för att minimera mättnadsgraden på gröten!

Ätfönster mellan kl. 15.40-20.20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar