söndag 27 januari 2013

Vilodag?


Började dagen med en sväng till badhuset i stan, vilket nog var första gången på typ 10 år som jag badade på vintern. Vi simmade drygt 30x25meter i lugnt tempo sen blev det väl typ nänstan lika lång sittning i bubbelpoolen innan vi avslutade i bastun.

Minst sagt välbehövligt för jag har seriöst träningsvärk i muskler jag glömt bort att jag har = nya träningsupplägget gör nytta!?


Sen var det dags för gofika med min moster, då vi spikade sista detaljer inför Egypten-resan som är väääääldigt nära nu... som jag längtar, för är är min första riktiga solsemester!

Efter detta var det raka vägen till söndagsmiddagen, som ni kan läsa om här!

Väl hemma i soffan fastnade jag och ligger där fortfarande, men är väl dags att runda av. Har sammanfattat vecka och följande hightlights finnes:

  • 4 personbästa på gymmet
  • 1 personbärsta på 5km löpning (efter >2 veckor vila)
  • Överlevde en födlesdagsfirande-helg utan men för livet

Nästan haft det lite för bra i helgen, så glömt bort att planera kommande vecka på samma sätt som jag brukar göra men har maten spikad måndag åtminstone och på tisdag ska jag prova ett nytt påhitt i köket så ser fram emot nästa vilodag, men imorrn är det marklyft och viktade pull-ups som är mest intressant!

God natt alla läsare, hoppas ni haft en grym helg och laddad inför en ny vecka med nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar