fredag 18 januari 2013

Fredagsmys?

Dagens agenda ser faktiskt lite annorlunda ut mot vad den normalt gör en fredag...


Självfallet ska jag besöka gymmet, där jag går för personbästa i knäböj (inte speciellt svårt då jag aldrig böjt tungt). Får se om jag klarar vikten jag planerat, men räknar med att jag är helt slut!


Har ätit lite väl mycket hamburgare, pizza och annat "skräp" så för att inte riskera tröttna på dessa gosaker ska jag idag byta matregion. För kommer slå till med en egen tolkning på en asiatisk wok med biff! Nomnom? Ja det återstår att se!


Sen blir det en liten släktfajt på bowlingen, vilket ska bli sjukt kul då jag dessutom inte bowlat på typ 1-1,5 år? Vinnarskallen kommer komma fram och vi får se hur det går! Bästa karlsson måste jag åtminstone vara för att få vara helt nöjd ;)

Vad som händer efter bowlingen är lite oklart, men jag har flaggat för att min lägenhet är tillgänglig för en sammandrabbning så vi sluter nog upp där innan det bär av ut på äventyr på stan?

Vad har ni för planer för denna fredag/helg? Fullt ös medvetslös eller blir det lungt och städat för att ladda batterierna?



Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar