tisdag 22 januari 2013

Vilodag

På jobbet så hade jag ett otroligt sug efter att dra ut och springa, men ställde mig själv frågan om 30 min i 12 minusgrader var värt risken att inte kunna ge 110% imorrn på gymmet och svaret blev att....


Jag istället la fokus på att lasta in/ur tvättmaskinerna och hänga tvätt som "vardagsträning" i kombination med att ligga på sofflocket och hade det bra inne i värmen med en kopp te i famnen! (Syrran, nu blev du nog nästan positivt överraskad!? Hehe!)


Passade även på att prova en ny tv-serie som jag mest troligt kommer fastna för, den heter Arrow och är precis inom den genre dom flesta jag följer är i! Ja, något måste jag ju ha att göra på mina frekventa vilodagar?

Har ikväll råkat ut för något som var länge sen det hände, vilket är ett så kallat kolhydrattryck i kroppen. Det konstiga är att jag på vilodagar äter ganska lite kolhydrater (okej, jag äter >10 ggr så mycket som en äkta LCHF:are) så detta kan nog främst härledas till min nya näringstajmning och makrofördelning?


Är först och främst rätt äckligt rent visuellt, men energikicken i kroppen är helt brutal så hoppas den kvarstår imorrn för då jävlar blir det nog PB-fest på gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar