söndag 14 april 2013

Dagens kost





Fastebrytare blev grillbuffé av sällan skådat slag, var väl sådär kul att köra vegetariskt även om biffarna smakade rätt okej efter lite marinering. Men kul att grill biff till övriga? Nej! Jag åt för övrigt totalt 3 tallrikar, med totalt 150g "burgare" och 250g keso med mangochutney så protein fick jag faktiskt i mig ganska bra av även om 200g biff hade gett samma resultat!


Efterätt på söndagsmiddagen, kvarg med havregryn & bär. Provsmakade även lite ostkaka och några godisbitar från det dom övriga åt, men just ostkaka var jag faktiskt inte sugen på för åt 600g i fredags!



Den som lyckas gissa vad detta är vinner ett pris... och nej emil, du får inte gissa på ingredienserna!

Totalt:
2476 kcal
206g protein
204g kolhydrater
84g fett

Exkl. provsmakningar!

Kommentar:
Känns rent spontant som att jag ätit typ 4000 kcal, men äter man över 500g blandad sallad och sen avslutar med en skål på 1,5kg så är det kanske inte så konstigt att buken känns fullproppad? :P

Överlevde dag 7 av 7 på den köttfria veckan med bravur, så kan stolt fira detta imorrn!?


5 kommentarer:

  1. Va elakt att inte jag får gissa :-)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! :D Har ingen aning om vad det är i skålen dock... Gröt i botten och vaniljsås på toppen? Haha :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacka!

      Haha, vaniljsås.. varför har jag inte tänkt på det. Det skulle jag ha provat under bulken för låter riktigt jävla gott :D Det var alltså inte det på "toppen"!

      Radera
    2. Oh, men gröten var rätt gissat? :P Kanske är det vaniljkasein då? Åhh... *tänker så att det knakar*

      Radera
    3. Ja det är en typ av gröt i botten, men det är inte vad du tror på toppen :D

      Radera