söndag 28 april 2013

Dagens Nyheter: Fasta har blivit ny hälsotrend

Har varit med i tidningar ett antal gånger så borde vid det här laget lärt mig att man lämnar rätt många möjligheter för skribenten att skriva "precis vad den vill" oavsett vad man säger...


Vilket denna gång resulterade i  denna artikel jag deltog i!


Nu är den inte dåligt skriven på något sett, men finns helt klart mer att önska av den delen som är mitt sk bidrag samt vissa delar av det övriga som skrevs. (dagen ni tex hör mig kalla min "diet" för "warrior diet" får ni gärna ge mig ett njurslag, hatar det ordet)

Är lite småsugen på att bläddra igenom pappersversionen, för finns risk att jag är med på bild där eftersom jag delade med mig av detta till DN. Så om någon har denna hemma får ni gärna lämna en kommentar här om det är värt ett inköp eller ej!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar