torsdag 18 april 2013

Dagens träning

Idag loggade jag in på min garmin-sida och kollade lite statistik och tänkte för mig själv: 
- idag ska jag springa milen under 45 min!


Löpning 

Distans: 10 km
Tid: 45 min 48 sek
Tempo: 4:35 min/km
Intensitet: Hög
Förbränning: 733 kcal

Nu blev det inte riktigt som planerat, för denna runda tog 49 sekunder för lång tid. Däremot slog uret aldrig riktigt om till 45min & 49 sekunder utan att kunde slå mitt PB med hela 0,42 sekunder!


Så jag är mer än nöjd och nästa gång jag gör ett PB-försök ska jag se till att ha lite bättre marginaler ;)

1 kommentar:

  1. Härligt med PB! Nästa gång tar du det under 45 min! :D

    Sv: Det blir ju gratisreklam för dem att jag skriver om dem på min blogg, vilket de nog förstod att jag skulle göra, haha ;)

    Joo, riktigt gott! Somrigt och svalkande! :)

    SvaraRadera