söndag 28 april 2013

Veckoplanering!

Då det verkar fullkomligen omöjligt för mig att sova längre än 5-6 timmar per natt, så resulterade i ännu en tidig sänggång till ett väldigt tidigt uppvaknade. 

Jag lyckades dock somna om och tvingade sen mig kvar i sängen i en timme, så klev inte ur sängen förrän kl. 07.20 imorse!


Resultatet av detta var att jag redan tidigt imorse var klar med kommande veckas planering av kost och träning och maten kommer se ut som följande...


Inga direkta galna påhitt men slipper göra allt från scratch då jag tänkte försöka tömma frysen på lite saker för börjar bli lite väl mycket "gammalt" i den! Lite osäker på hur det blir tisdag och onsdag eftersom det är valborg men jag har åtminstone planerat in detta som en "helt vanlig dag"!

Eftersom planeringen var färdig och allt mat finns hemma och ej behöver tillagas idag så har det blivit en del timmar i soffan...

Men har även hunnit med en sväng till ICA med syrran, så nu har vi handlat allt inför kvällens söndagsmiddag som både kommer bli sjukligt god och dessutom väldigt deffvänlig!


Så just nu har jag återinstallerat mig i soffan och ligger bara och njuter av denna eftermiddag!


Hoppas ni får en fin-fin söndag och en bra start på kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar