tisdag 9 april 2013

Fortgjort - Träning när du har tid!

Att jag känner mig som hemma på "mitt" gym och gillar att testa nya träningsformer är väl knappast en nyhet? Annars läs mer om det här!

Men jag har faktiskt förmånen att mest troligt ha ett av dom bästa grupptränings-koncepten som finns i detta avlånga land på just det gymmet jag tränar på! Hur hur bra är det inte att ha 10-20 olika träningsformer att välja mellan och att 1 pass aldrig är längre än 30 minuter? Finns ingen ursäkt till att INTE träna!

Konceptet kallas alltså FortGjort och dom har nu släppt sin första reklamfilm!



Om ni är nyfikna på vad detta är för något föreslår jag att ni går in på deras hemsida och kanske rentav gör en intresseanmälan så kanske erat gym också får upp ögonen för dessa härliga träningsformer!

http://www.fortgjorttraning.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar