lördag 13 april 2013

Förberedelser inför kvällens middag!

Satt och klurade på vafan jag skulle äta idag till middag och varför inte pizza två gånger på en och samma vecka på deff? Jag gillart!

Denna gång var det dock inte min idé, utan var faktiskt min uppraggade middagsgäst som önskade "den där goda kycklingfajitaspizzan", detta innbär ju dock att jag måste hitta ett substitut till fågeln för att hålla mig till den köttfria veckan.


Undertiden jag klurade på vad min proteinkälla ska bli så vevade jag ihop en pizzasallad och hoppas innerligt denna blir bättre än förra gången då den blev på tok för anonym i smaken för att vara värd att göras om!


Någon som har ett knep på smaksättning av sin pizzasallad som gör den till den "bästa pizzasalladen du någonsin ätit"!? 

Nu står min redan kylen men har inte riktigt kryddat klart det än känner jag så tar gärna emot tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar