lördag 20 april 2013

Tortellinigratäng!

Tidigare i veckan upptäckte jag att jag hade ett paket färska tortellini som hade bästföre-datum idag, så igår köpte jag på mig ett till paket och tog lite smått och gott av det jag hade hemma!


Resultat är detta, min livs första tortellinigratäng! 


Vet ej hur det smakar än så får återkomma med resultatet när jag fått sätta tänderna i denna skapelse. 

Tvivlar dock starkt på att det inte skulle vara gott, för såsen är inspirerad från en av mina grytor jag brukar göra när det vankas storkok och tortellini med ostsås är ju rentav farligt gott!?

4 kommentarer:

  1. Det låter minst sagt gott om inte annat :) Finner du det inte jobbigt att börja matintaget så sent och framförallt endast träna på koffein? :o Vet inte om du svarat innan men har inte lyckats mottaga svaret i så fall, hihi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe.

      Helt klart en legitim fråga/fundering och det tråkiga svaret är att jag gör på detta vis då jag funnit det som "bästa metoden" för mig att:
      1. Slippa gå hungrig/tänka på mat hela dagarna
      2. Prestera bra på gymmet.

      Alltså är det precis motsatt mot dina sk misstankar, jag mår bättre av att göra på detta vis mot hur man "normalt" gör ;)

      Radera
  2. Pasta och ost. What's not to like? ;)

    SvaraRadera