söndag 7 april 2013

Dagens kost



kl. 18.00: Söndagsmiddag bestående av två tallrikar Köttfärslimpa (min), Potatismos (Syrrans), brunsås på skyn (min), gröna ärter, rödvinbärsgele (lingonsylten sjöng på sista versen) + lite överblivna hackade grönsaker från deras tidigare tacomiddag!


kl. 20.20: 2st fattiga riddare, hallon, Vanilj- & chokladproteinkeso & Brownies + en kopp te & en morot som tuggpinne i soffan!

5g Crea FX (kreatinmonohydrat)
6g Magnesium, kapsel
300g Potatismos hemlagat
270g Köttfärslimpa grisfärs
100g Brunsås kaffegrädde
200g Gröna ärter, frysta (ICA Basic)
25g Rödvinbärsgelé
250g Grönsallat gurka tomat paprika u dressing
183g Black Bean (Protein) Brownie
500g Keso Mini 1,5%
250g Hallon frysta
30g Whey FX
7g Rispuffar u tillsatt socker
200g Fattiga riddare, äggvita
10g Kanel
100g Morot

Totalt:
2519 kcal
190g protein
242g kolhydrater
77g fett

Kommentar:
Nu är det "höftade" värden på söndagsmiddagen som alltid, men ligger troligen på +- 100 kcal där som vanligt med min gissningar!

Fick till en rentav episk kvällsbricka hemma i min soffa, fan så fint det är med fattiga riddare! *dräggel*

Ps. Min balans en vilodag som denna ligger nog omkring 2700 kcal, så det kan faktiskt inte bli bättre än så här! Ds.

2 kommentarer: