fredag 8 mars 2013

Blog Award

Nu är jag egentligen inte mycket för dessa påhitt, men då jag fick denna sk blogg award av Emmy så bär jag helt enkelt vidare denna fackla för att slippa få 100 års otur eller vad det nu skulle innebära att inte ta sitt ansvar som nominerad!?

1. Vad ville du bli som liten?

Jag minns ärligt talat inte vad jag ville bli som liten, men tror faktiskt snickare stod rätt högt upp på listan då både pappa har haft detta yrke hela sitt liv och min farfar är en pensionerad fd snickare som för övrigt idag fyller 74 bast!

2. Vad är du idag?

Sen december 2009 jobbar jag 40 timmar per vecka som labingenjör på ett kärntekniskt företag.
Utöver det är jag helt otroligt envis, älskar farliga saker (andrenalinjunkie uti  fingerspetsarna) och extremt dålig förlorare!

Är väl snart klassad som hobby-PT med alla "klienter" jag har på sidan av mitt nuvarande yrke?

3. Vart vill du helst resa?

Enklaste frågan och mitt svar är lite otippat? Dubai!

Varför får ni gärna spekulera i...

4. Var ser du dig själv om 5 år?

Då äger jag min egna bostad och har minst en full sleeve (tatueringar) och är en hejjare på att springa marathon!

Bonus: Skrivit min första kokbok?

5. Rött eller vitt?

Dricker helst rosé, men klassas kanske inte som rött? Valet blir då på vitt!

6. Sommar eller vinter?

Sommar!

7. Skog eller hav?

Svårt val, men får nog välja havet för bott i en "skog" halva mitt liv och åker dessutom cross där!

8. Vad gör dig ledsen?

Att inte sätta PB varje pass på gymmet! Nej, skämt o sido...

Att se andra må dåligt, oavsett anledning!

9. Vad är det bästa du vet?

Att gå utanför min comfort zone och krossa uppsatta mål!
- Dessvärre något jag är dålig på, men desto skönare när jag väl vågar & dessutom lyckas!

Sen ska jag alltså föra vidare facklan till fem bloggare jag följer och dessa är dom utvalda som får min sk blogg award:

Karoline / Syrran
Veronica / Humlanssurr
Johanna / Livskick
Therese / Iron & Dedication
Tomas / Ge aldrig upp!


Trevlig helg på er där ute!

2 kommentarer: