lördag 16 mars 2013

Dagens kost

Den fasta födan är i magen, så avrapporterar detta samtidigt som jag njuter av en välkyld Innis & Gunn Rum Finish som avslutning på denna lördag!





Hemmagjord pizza på egen deg & tomatsås toppad med finhackad rökt skinka, tunna skivor red hot chorizo, riven hårdost, starka jalapenos & rödlök. Såserna som syns är en hemmagjord vitlökssås och bbq + röd kebabsås!

Har nog ätit pizza minst 3ggr/månand i flera månader och börjar få slut på goda ideér så idag tänkte jag helt klart utanför boxen och var faktiskt riktigt lyckat! Något bättre än förra helgens "ryggbiffspizza", men marginellt sämre än "fajitaskycklingpizzan"...


Yoghurt + flingor!


Mannagrynsgröt, frysta bär toppat med gammal hederlig jordgubbssylt. Blev även 2 rader choklad som blev över från igår!

Totalt:
3376 kcal
195g protein
427g kolhydrater
86g fett

Kommentar:
Drack 2x10g bcaa före + efter löppasset så beror på om man kallar detta fastebrytning eller ej? Maten ni ser ovan åts hur som helst mellan kl 19.20-21.20.

Pga löpningen idag har jag gott om kcal att leka med idag och fortfarande landa på -10E%, sen ser jag ut att ha lite till godo från tidigare dagar denna vecka så kommer ej behöva fundera på vad jag äter imorrn då det vaknas mat enbart utanför mitt kök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar