lördag 9 mars 2013

Storhandling med @karrokarlsson!


Ja, idag gjorde jag och Syrran ICA Maxi osäkert. Minst sagt! Vilket passade bra då jag har tillgång till en bil med modell stort bagage!






Hur som helst så var detta mina fynd, vilket utöver 5-6 matlådor som redan fanns i frysen borde göra att jag inte behöver storhandla igen på ett par veckor? Har återinfört kvargen i mitt kylskåp och anledningen till detta är att jag snart måste börja tänka på att äta saker som mättar bra per kcal!


Det första jag gjorde vart att slänga ihop en riktigt jävla god Korv- & skinkgryta som nästan krullar sig på tungan även på mig som gillar stark mat!

Denna kommer tjänstgöra som middag på måndag & onsdag så får se hur det smakar då och blir utfallet bra åker recept upp här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar