lördag 30 mars 2013

Dagens kost

Även idag blev det en dagen-efter-konstruktion...


Middag: Kycklingfile lindad med serranoskinka, rotfrukter & diverse såser.


Efterrätt: Chokladgröt & yoghurt.



Kvällsnack: Keso, müsli & wheyproteinpulver. Cheeseballz och ett gäng bira, en halva flaska vin och en mjölkdrink.


På krogen blev det 1st JD och cola, 2-3st (?) Rom och Cola, 2st Mariestad och 2st Heineken.





Bakismedicinen denna natt blev proteinfluff, en hög med black bean brownies och en skål med kvarg och flingor!

Igår var jag vid mina sinnesfulla bruk, så vågar påstå att siffrorna nedan stämmer väldigt väl!

Totalt:
5850 kcal
353g protein
497g kolhydrater
87g fett
219g alkohol

Kommentar:
Rent spontant så har jag nu aminosyror i blodet nog för att köra minst 48h fasta, så får se om jag rentav kör en ganska proteinfattig påskmiddag idag, men kan bli svårt när det är bland annat 5kg kalkon på menyn och jag i skrivande stund ska trilla köttbullar! 

För 600g protein och 10 000 kcal på mindre än 36h är ju mat för åtminstone 3 dagar för mig sett till proteinbehovet och 4 om man ska gå på kcalintaget!

Slog för övrigt nästa nytt rekord på vågen imorse, för den visade 100g mindre än 90.0 kg så har ett par toabesök att vänta här i dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar