lördag 16 mars 2013

En sista urladdning?

Imorrn är det min sista dag av denna bulk och denna kommer avslutas med stil, för jag ska nämligen bege mig till huvudstaden för att bränna av ett gympass med denna kvinna som är en MYCKET stor inspirationskälla på alla sätt och vis!


Ser verkligen fram emot detta och ska bli kul att se vad som hänt sen sist vi träffats, för även om vi inte bor i samma stad har jag fått möjligheten att i 3 års tid ta del av hennes resa från "tjockis" till "fit" och nu satsar tokan på att gå upp på scene på decembercupen!

Hur galet är inte detta?


Ps. Då vi tränar HELT olika kommer jag troligen dö träningsvärksdöden, för jag kommer göra så gott jag kan med att hänga med i hennes program på muskelgrupper som är betämda än men lutar nog åt rygg och biceps? Ds.

2 kommentarer:

  1. Haha, gullig du är!!
    Ska planera ett riktigt KILLER-pass för oss imorgon - kanske satsa på att kötta sönder ryggen totalt!? :P ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ibland kan även jag vettu ;)

      Ser fram emot detta och kötta rygg låter fint, litar på att du kommer köra slut på mig så jag får krypa hem! :P

      Radera