onsdag 6 mars 2013

Fortgjort-comeback?


För er som missat mitt inlägg om detta mycket trevliga grupptränings-koncept som finns på bland annat mitt gym så kan ni läsa mitt inlägg här eller så går ni in på deras hemsida om ni bara är nyfikna på konceptet i helhet!


Hur som helst så ska jag idag, för första gången på 2 (?) månader köra det minst sagt udda dubbelpasset dom har på onsdagar och måste erkänna att jag faktiskt saknat detta mer än jag trott för är riktigt taggad även om jag nu kommer känna mig som en vilsen höna på dans-passet!

Sen vet jag inte om dom gjort om box-passet, men detta är verkligen gymmets tuffaste pass alla kategorier och jag är mäkta imponerad när jag ser vilka som deltar för vet bara själv hur jag brukar känna mig efter dessa 25 minuters intensiva "boxande"!

Känner jag dessutom inspiratören Jennie rätt, så lär jag nog få sota för att jag inte visat mig på länge och med syrran vid min sida så kommer jag mest troligt få krypa hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar