söndag 10 mars 2013

Dagens kost


Pre-dinner-snack med 500g kvarg, lite kanel & havregryn + funlight!





Grillad fläskfile med potatisgratäng, mango- & chilisås, bea, coleslaw & sallad m.m.




Ostkaka + 3 amerikanska godisar som jag inte åt upp igår! Sen blev det några chips och lite chokladpraliner innan jag åkte hem!


Tänkte ta en liten grötskål men såg på datumet på mjölken att den gick ut igår, så fick bli mannagrynsgröt på 1L mjölk med allt annat än LITE kanel!

Totalt:
3273 kcal
222g protein
301g kolhydrater
126g fett

Kommentar:
Tror jag bröt fastan kl 17.00 ungefär och sista skeden gröt togs strax innan 21.00!

Eftersom det var jag som gjorde allt på söndagsmiddagen förutom coleslawen så hade jag rätt bra koll på vad jag åt, så denna kostregistrering är bra nära sanningen det är en sak som är säker!

Dagen slutade på cirka 500 kcal över vad jag borde äta, men det var inte en helt oplanerad överätning för fans helt klart utrymme för detta i veckans kcalbudget utan att påverka slutresultatet nämnvärt!

Ps. Imorrn tar jag en ny grötoskuld, har nämligen en sorts davos som står och gottar sig! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar