måndag 4 mars 2013

Vilodag(ar)

Jag är inne på dag nummer tre i ordningen, gällande vila och det känns helt underbart!? Hur fan kan detta komma sig?


För detta var jag för drygt 3 månader sen och periodvis kan man nog kalla detta för min vardag!

Lite smått sjukt att min kropp inte sagt ifrån tidigare men sen heter jag Karlsson i efternamn, vilket verkar betyda att man är en maskin? Ja så säger vi iallafall i familjen för alla är vi precis likadana!


Hur som helst, måste erkänna att jag börjat tappa en hel del av dom där myrorna jag haft i baken och senaste månaderna har jag dessutom utökat min "egentid" avsevärt. Kändes lite udda i början men nu lyckas jag tom njuta och känns rätt naturligt att inte behöva göra något hela tiden!

Den gångna helgen avverkade jag nog säkert 5 filmer och 10 TV-serier och det var säkert 1,5 år sen jag tog mig tid för sånt!


Nu har jag dock inte vilat till fullo, men bortser man ifrån att jag haft tvättstuga så har jag mestadels utfört det ni ser på bilderna här!


Är nog bäst att jag njuter av denna egentid, för snart drar perioden på året igång där jag växlar upp kardion och satsar fullt ut på alla plan. Lägg till en deff som stressar kroppen så har vi nog ett bra koncept på en duracellkanin på crack!?

Nåja, nog vilat för imorrn är det marklyft på schemat och som jag väntat... nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar