fredag 15 mars 2013

Dagens kost


kl. 16.25: 4 riskakor, 20g flytande honung, 10g bcaa, 5g kreatin + 800mg koffein.

Under passet: 40g malto

kl. 18.20: 10g bcaa + 20g malto






kl. 19.30: 3 tallrikar pulled pork med tillbehör av alla dess slag. Min hemmagjord vitlökssås blev nog rentav bättre än kebabsåsen man hittar på stans godaste kebabpizzor?

Dessert 1: Risgrynsdavos med hackat äpple och kanel.

Dessert 2: 250g Blåbärskvarg & 400g saffransyoghurt m.m.


Dessert 3: Choklad!

Totalt:
3187 kcal
169g protein
414g kolhydrater
87g fett

Kommentar:
Jag/vi har ätit mer eller mindre helt sjukt god mat varje fredag i snart flera månaders tid och trodde det skulle vara svårt att toppa senaste fullträffar, men kvällens pulled pork var GRYM!

Bästa av allt är att det blev kött kvar så den kommer smaka ännu bättre vid nästa måltid ;)

Blev lite lågt proteinintag, då jag hade planerat att äta det dubbla av middagens kött men räddade upp det rätt snyggt med skål nr 2 med yoghurt & kvarg innan jag gick lös på chokladen!

Ps. Lyckades för övrigt med något jag inte gjort på flera års tid? Jag åt inte upp alla choklad, snacka om att denna bulk har fått bort alla hetsätnings-av-godis-cravings? Kunde utan problem trycka 500g lösgodis i höstas på deffen men nu var jag nöjd efter 2/3 och då var det absolut inget fel på chokladen utan snarare tvärtom, farligt god! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar