fredag 28 juni 2013

Bloggträff i Stockholm!

Strax innan klockan 12 igår så parkerade jag bilen på Eriksdalsbadet i Stockholm, där målet med detta besök var att få träffa ett par bloggare...

(bild snodd från Emmy's blogg)

Närmare bestämt Emmy, Anna, Romeo, Petra & Veronica.




Vi började med att fika, där det bjöds på diverse olika bakverk!

Allt gick att äta, trots att vissa bagaeri inte alls var nöjda. Ska jag lita på provsmakarna är det nog värt att jag lägger upp receptet på mitt obeprövade recept jag bakade :)





Sen blev det gymmet och jag fick mina armar dödade av Anna, för idag kan jag erkänna att jag för första gången på länge vet hur det känns att ha ett par armar! (tränar normalt aldrig biceps eller triceps primärt)


Lite spex framför spegeln blev avslutningen innan vi lämnade stället...


Där jag lyckades med bedriften att komma 10-15min för sent = parkeringsbot som belöning! Bar sedan av mot Hermans vegetariska buffé!







Som var ett riktigt schysst ställe med god mat, trots avsaknade av kött. Min mage gjorde dock uppror senasre på kvällen, men kanske hade med antalet tallrikar jag tog snarare än maten. Vaknade dock upp hungrig som fan så gissar att jag mest fyllde buken med "tom" bukfylla!


Riktigt trevlig dag och kväll och har fått träffa ett par riktigt härliga människor, så tack för att jag fick chansen att träffa er och hoppas vi syns igen! :)

4 kommentarer:

  1. Det var supertrevligt, tack tack! Och glöm inte att posta receptet på morotskakan, den var sååå god!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma :)

      Nej, ska försöka fixa detta under helgen för just idag är jag inte hemma vid datorn så mycket...

      Som svar på de andra inläggen:
      Ja blev ett par tallrikar, men buffé är väl alltid buffé! ;)

      Säger detsamma, även om ditt sätt att träna är lite främmande för mig med mitt nuvarande upplägg = mina armar är HELT döda idag... känns som två timmerstockar så blir inget "vevande" på dom i onödan under kvällens löpning! :P Så stort tack för den armslakten! :)

      Radera
  2. Crazylicious skrev exakt det jag tänkte skriva! :) Tack för igår och glöm inte receptet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe kul att höra att alla verkar överens! ;)

      Recept kommer nog rentav idag om jag får tummen ur, för knappt varit hemma i helgen så ej hunnit renskriva receptet *skäms*

      Radera