söndag 16 juni 2013

Vilodag!

Nu är jag faktiskt inte bakis, eftersom att jag aldrig blev full igår och dessutom gick och la mig skapligt!


Men jag är däremot lite sliten, för denna vecka har verkligen varit en rejäl urladdning träningsmässigt med över 40km's löpning m.m.

Så idag blir det en regelrätt vilodag, som påbörjades med en kopp te i badkaret...


Följt av ryggläge i soffan till x antal TV-serier/filmer, för detta projekt kommer nog pågå tills "nån" får tummen ur och kollar vad planen för dagens söndagsmiddag är! :P


Har även bläddrat lite i senaste buffétidningen från ICA, men har faktiskt inte kommit längre än så när det kommer till matplaneringen för nästa vecka!


Senare ikväll kan det tänkas bli bio med ett par kompisar, men får se om det synkar med kvällens middag!

Blir det vilodag för er eller är det full fart även idag? Hur som helst, hoppas ni får en fin-fin söndag och avslut på denna vecka!

2 kommentarer:

  1. ska du se fast furious 6? den blir du inte besviken på isåfall! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, den blev det och var väl en helt okej actionrulle men var 4 filmer sen dom slutade vara "fast n furious" enligt mig...

      Radera