söndag 30 juni 2013

Dagens kost




Söndagsmiddagen bestod av 3 tallrikar tacos med alla tillbehör som jag önskar hitta på min tallrik, stor tumme upp för syrrans hemmagjorda gucca och fick tillslut äta upp mitt sista hembakta pitabröd! :D

Detta var för övrigt första söndagsmiddagen på länge som ej åts hemma hos farsgubben och dessutom runt 15-tiden, hemma hos syrran. Men funkar utmärkt! ;)


Biosnack blev en av glassburkarna (tog även en proteinshake innan bion, 25g vassle & 25g casein, vilket var min första på VÄLDIGT länge)


Efter-bio-snack en skål med kvarg och flingor!

Gissningsvis landar denna dag på...

2700 kcal
200g protein
250g kolhydrater
100g fett

Kommentar:
Egentligen ganska så optimal vilodagskäk, men en B&J glass mättar ju larvigt dåligt för dess kcalinnehåll så jävla tur jag satt i en biosalong och inte hade fler tillgängliga!

Sista deffdagen för iår (?) avklarad, ja hur skönt känns inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar