torsdag 20 juni 2013

Förena nytta med nöje på hög nivå!?

Imorse vaknade jag sådär onödigt tidigt, då jag trots allt är ledig som i att jag inte var tvungen att stämpla in på jobbet som normalt! 


Däremot har jag i egenskap av den som har beredskap denna vecka fått mantla ett ansvar att göra ett besök på valfri tid idag eller imorrn så valde att imorse åka ut en sväng till jobbet! 

Passade även på att åka till affären och köpta på mig lite saker inför morgondagens firande av midsommaraftonen!


Sen insåg jag att jag inte hade något att göra och gick då en sväng till gymmet och körde två lugna pass med instruktören som jag saknat lite väl mycket senaste tiden då jag helt uteslutit gruppträningen i mitt schema!


När jag var klar med detta fick jag den brilljanta idén att göra ett besök hos min frisör och hon hade inte alls några planer på att lyssna på mig, utan föreslog en ny frisyr! 

Del av resultatet ser ni ovan!


Vilodag idag? Fuck no... och baka ska det ju också göras!


Under tiden bakningen gottade till sig i kylen så tog jag med datorn och en filt ut på gräsmattan som jag har utanför min dörr och jobbade lite på solbrännan!

Ja, effektiv dag så här långt och nu står bakverket i ugnen och när detta är klart bär det av ut på dagens löprunda!


Sen (!) blir det soffliggning resten av kvällen!

1 kommentar:

  1. Precis så en lugn dag ska va!
    SV: Tack för kommentaren. Håller med att man inte ser någon WOW förändring men att jag ser någon förändring över huvudtaget på så kort tid tycker jag är helt okej.
    Nu får vi se hur det går på semestern när jag inte har kcal kontrollen som i vardagen. Men ska försöka njuta av alla god mat och glass i Italien:)

    SvaraRadera