lördag 8 juni 2013

Dagens träning

Jag tog en uppvärmningsrunda runt kvarteret och drog igång klockan exakt 1:17 in i denna låt!


Löpning 

Distans: 5 km
Tid: 20 min 51 sek
Tempo: 4:10 min/km
Intensitet: Hög
Förbränning: 308 kcal
Snittpuls: 156

... vilket resulterade i ett kanske lite för högt tempo så fick hejda mig lite för att inte helt gå in i väggen. 

Men slutresultatet blev personbästa med 4 sekunder och det fanns ju uppenbarligen mer att ge trots en ganska hög slutpuls...



För jag nöjde mig inte där, utan avslutade med...

Backintervaller @ Hållet 

Distans: 2,95 km
Tid: 20 min 44 sek
Tempo: 7:02 min/km
Förbränning: 224 kcal
Snittpuls: 127

5x200m med 2min "vila" aka promenad ner
Nedjogg hem

Galet bra pass och var nog tur att det var växlande monligt för var 21 grader ute! = SVETTIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar