söndag 2 juni 2013

Just nu!

Sen jag började med zink- & magensiumtillskott har jag börjat sova extremt djupt men resultatet av detta är att jag om möjligt behöver ännu mindre sömn så att vakna kl 06.00 HELT utvilad en helgdag är för mig numera "vardag"!


Så då får man helt enkelt göra det bästa av situationen och fördelen med att ha sängen i "vardagsrummet" är att jag ej nödvändigtvis behöver röra på mig för kolla på film, så detta blir en bra start på denna dag?


Morgondstund har guld i mund...

2 kommentarer:

  1. Jag gillar iofs att gå upp tidigt, men kl sex är kanske lite överdrivet :P Fast å andra sidan har du sjukt mycket tid över till annat och helgerna blir längre :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, låg faktiskt vaken från typ 5.30-tiden men valde att iaf ligga kvar i sängen ett tag innan jag satte på datorn :P

      Ja, nu har jag dock inte förvaltat tiden så väl då jag låg och slökollade på en film men har åtminstone gjort lite nytta (i köket)! :)

      Radera