fredag 7 juni 2013

Roadtrip till Norrköping: Förena nytta med nöje!?

Igår tog vi en bil ner till Norrköping för att besöka Ingelsta köpcentrum, vilket inte var en dag för sent!


För jag råkade nämligen ut för en "katastrof" när jag för förra veckan skulle värma en matlåda i min mikro och den helt sonika tvärdog (den lyser, brummar/låter och plingar dock) efter 7 år i tjänst!


Nu har jag ju dock klarat mig utan mikro i nästan 2 veckor, så jag kanske trots allt inte behöver en så mycket som jag trodde? 

Dumt att chansa tyckte jag och det ni ser ovan är gårdagens inköp, en Kenwood Limited GTAL17 som har ungefär 2000 fler funktioner en den jag numera får skicka på återvinning!


Fick även en anledning att göra lite fint i köket, vilket trots allt är stället jag mer eller mindre "bor" i sett till den tid jag lägger ner på mitt matlagning! :P


Då övriga i sällskapet inte fick sitt köpsug stillat så blev det fler affärer besökta och jag råkade komma ut med detta ifrån cubus, vilket minst sagt är välbehövligt för denna deff har orsakat problem i garderoben då INGET sitter bra längre!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du måste köpa nya kläder nu då :D Även om det kostar så är det ju en bra sak. Grym du är, lyckas sååå bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Delade känslor där faktiskt, för inser att jag krympt en hel del på diverse ställen medans jag ökat på andra för väger ungefär 2kg lättare mot förra våren/sommaren och hade aldrig trott att kläderna skulle sitta så "dåligt" på min kropp...

      Kostade ju på mig en hel del dyra (märkes)kläder förra året som numera får ligga och skämmas :'(

      Men tur jag gillar att shoppa och alltid kul med lite nytt och fräscht och anser att jag minst sagt är värd detta oavsett vad prislappen blir för min nya livsstil sparar jag in en del pengar på kan jag meddela!

      Tack :)

      Radera