torsdag 27 juni 2013

Bloggträff!

Idag ska jag göra något jag aldrig innan gjort, nämligen få chansen att träffa några likasinnade i det verkliga livet!


Det vankas nämligen en bloggträff och då det är likasinnade jag ska träffras står alltså träning på schemat!


Men då det även finns ett par matintresserade med i skaran av folk som ska träffas så kommer det bjudas på fika och jag har såklart något (förhoppningsvis) gott att bjuda på!


Har dock gjort något lite smått galet, vilket nämligen är att göra ett helt för mig nytt bakverk som jag dessutom ej provsmakade igår, så har ingen aning om ifall det blir en hiss eller diss!


Nåja, tar med ett par proteinbars och mitt "surivalkit" för att överleva en dags fastande träning så kommer ej gå någon nöd på mig fram tills en av höjdpunkterna för dagen som nämligen är ett besök på Hermans, vilket är en vegetarisk restaurang som serverar buffé!

Tror detta kommer bli en mycket bra dag, så räkna med en rapport ikväll när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar