fredag 14 juni 2013

Dagsform á la Fredagsfräckis?

Här bjuder jag på en direkt-efter-duschen-bild helt utan både instagramfilter och uppumpade muskler, även kallat den nakna sanningen?


Ja, så här ser jag ut på övre halva av min kropp i dagsläget och faktum är att nu säger spegeln att deffen lider mot sitt slut, så passar bra att jag redan förbestämt att jag bara kör månaden ut!? 


Sista veckan kommer för övrigt bli någon variant av urfasning (nästan värt att kalla reverse dieting) då jag kommer satsa helhjärtat på att prestera till max på Trosa Stadslopp den fredagen utan för den saken skull släppa allt vad bra kosthållning heter!


Hoppas ni får en king-fredag, för det kommer åtminstone jag göra allt i min makt för att jag ska få! :)

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Riktigt bra. Ska bli intressant att höra bf men så långt ifrån 10 är du icke. 10-12 eller vad tror du? Med vänlig hälsning, blink

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!

      Säger detsamma, ska bli intressant att se vad mätningen säger :)

      Har nog 1-2kg "stubborn fat" kvar runt magen (resten är hud) så har man det med i beräkningar låter 12% rimligt som en overall BF för är riktigt jävla rippad och vaskulär runt axlar/armar i jämförelse med sämsta partierna på kroppen!

      Radera
  2. Ser sjukt bra ut! :D Klokt av dig att tagga ned på deffen nu. ...och jag lovar att dansa lite som om min vagina brinner, men det låter inte så trevligt ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tackar!

      Jasså, så du ser heller inget onödigt fett på min kropp? :P Näe men vill ej bli "smalfet" så får helt enkelt räcka med månaden ut :)

      Haha, hoppas du inte brann upp där nere!

      Radera
  3. Deff kommer alltså att pågå under vår vräk-buffé-middag på Hermans? Hur lägger du upp det? Fridag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer bra. Det är dock inget problem, för:
      1. Jag PFar ju = har 2500 kcal att äta efter träningen
      2. Jag kommer kolhydratladda inför Trosa Stadslopp på fredagen = tänkte äta 500 kcal extra!

      Så kan jag bara hålla fettintaget i schakt kan man säga att jag kan äta så jag spricker aka fridag ;)

      Radera