söndag 30 juni 2013

Efter deff del 1 - Reverse dieting!

Nu finns det faktiskt något som heter så här, så kanske går utanför ramarna för vad som får definieras som "reverse dieting".


Men det jag har i åtanke är vad som händer efter deffen och många (inklusive mig själv) har avslutat en deff för att efter 1-2 veckor ha förstört flera månaders deff genom att tjocka på sig och äta precis allt man kommer över!

Känns det igen? Ja det ni ser ovan är inte min ätardag, utan det är saker jag hittade på affären idag som jag var sugen på! För ätardag är något jag slutade med för väldigt länge, av flera anledningar...


Utan ikväll har jag tacos och glass på menyn, imorrn något annat som finns på "listan"...

Mer om detta hittar ni i del 2 av "efter deff" som kommer kanske rentav ikväll efter bion, så stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar